+48 58 620 63 34
Bezpieczeństwo
Systemy bezpieczeństwa

Systemy do prześwietlania pojazdów, kontenerów i innych gabarytów

SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA

 

Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) to skanery o wysokiej energii zaprojektowane do nieinwazyjnej kontroli pojazdów, ładunku, kontenerów i towarów. Mogą być stosowane w różnych miejscach kontroli takich jak lotniska, porty morskie, obiekty celne, punkty kontroli ruchu, składnice, centra logistyczne, magazyny i inne miejsca w których wymagana jest całkowita kontrola ładunku.

Ciągły przepływ towarów i materiałów przez przejścia graniczne i porty stanowi duże wyzwanie dla służb bezpieczeństwa. Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) w konfiguracjach stacjonarnych i relokowalnych są zaprojektowane do wykrywania różnego rodzaju ukrytych zagrożeń i kontrabandy, w tym: broni, materiałów wybuchowych, broni masowego rażenia, narkotyków i towarów niezgłoszonych.

Dzięki innowacyjnemu projektowi operacji przejazdu pojazd może być prowadzony bezpośrednio przez portal. Co więcej, pojazd można skanować bez skanowania kabiny kierowcy, w wyniku czego proces kontroli nie utrudnia przepływu ruchu. Linia produktów DTP firmy LINEV Systems zapewnia szeroką gamę wysokowydajnych, opłacalnych i niezawodnych rozwiązań, które zagwarantują ochronę przed zagrożeniami i kontrabandą przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu i minimalizacji całkowitych kosztów inspekcji. Systemy mogą pracować w trybie Portalu i Gantry.

W zależności od potrzeby i przeznaczenia jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązanie spełniające wiele kryteriów stawianych przez zamawiającego:

 

 

 

DTP 320

DTP 320LV

  • Niska dawka dla kierowcy <0,25 μSv na skan
  • Maksymalna przepustowość 120 pojazdów na godzinę
  • Obraz wysokiej jakości z kodowaniem kolorami
  • Gwarancja systemu do 5 lat

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Technologia podwójnej energii do dyskryminacji materiałowej
  • Bezpieczny dla kierowców
  • Wysoka penetracja do 70 mm
  • Wysoka przepustowość do 120 pojazdów

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
  • Generator Diesla
  • Brama jezdna

 

 

DTP 320/200DV

  • Technologia Dual View. System kontroli samochodu DTP 320 / 200DV zapewnia zdjęcia rentgenowskie skanowanych pojazdów w dwóch rzutach (pionowo w dół i poziomo). Dodatkowa projekcja znacznie poprawia możliwości wykrywania, eliminując „martwe strefy” badanego pojazdu.
  • Wysoka penetracja. DTP 320 / 200DV wytwarza wysokiej jakości zdjęcia rentgenowskie badanych obiektów penetrujących 60 mm stali i przy prędkości pojazdu około 7 km / h.
  • Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie. Aby zapewnić odpowiednią wykrywalność ukrytych obiektów, DTP 320 / 200DV generuje obrazy z 3% czułością kontrastu, wykrywaniem drutu miedzianego na poziomie 30 AWG (0,25 mm) oraz rozdzielczością przestrzenną 2,0 mm.
  • Obrazowanie podwójnej energii. DTP 320 / 200DV ma automatyczne kodowanie kolorami (3 kolory), co umożliwia rozróżnianie materiałów, umożliwiając rozróżnienie między materiałami organicznymi, nieorganicznymi i metalowymi. Ta funkcja pomaga operatorowi wykryć niebezpieczne przedmioty wśród różnych materiałów.
  • Dwa tryby skanowania. W trybie „drive-through” kierowca pozostaje w pojeździe podczas procesu skanowania, kierując pojazdem przez portal. W trybie przenośnika kierowca i pasażerowie opuszczają pojazd i jest on przemieszczany przez portal za pomocą mechanizmu przenośnika platformowego.
  • Bezpieczeństwo przed promieniowaniem. Dzięki zastosowaniu platformy z mechanizmem przenośnika w skanerze rentgenowskim DTP 320 / 200DV samochody i samochody dostawcze można skanować bez kierowców i pasażerów w środku. W przypadku, gdy kierowca pozostaje w pojeździe (opcja), system zostanie dostosowany w celu zapewnienia niskiej dawki zgodnej ze standardem ANSI 43.17-2009. Odległość między miejscem pracy operatora a systemem wynosi do 150 m.

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
  • Generator Diesla
  • nieprzerwane zasilanie dla całego systemu
  • Zdalna stacja do analizy obrazu
  • IRPM (zintegrowany monitor radiacyjny portalu)
  • System kontroli wizualnej podwozia (UVSS)
  • System przenośnika pojazdów
  • Bariery Hoop

 

DTP 7500/200UV

  • DTP 7500 / 200UV to system z podwójną energią: wysokoenergetyczny do skanowania pojazdów do transportu ładunków i niskoenergetyczny do skanowania lekkich pojazdów;
  • DTP 7500UV to system z jednym wysokoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania pojazdów transportowych
  • DTP 200UV to system z niskoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania lekkich pojazdów.
  • Dwa źródła promieniowania
  • Rozróżnianie materiałów dzięki ich liczbie atomowej
  • Kompaktowa instalacja
  • Prędkość skanowania do 15 km / h
  • Wysoka przepustowość

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C;
  • System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR);
  • System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR);
  • Moduł dla operatora;
  • Monitor promieniowania;
  • Generator dieslowski;
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu

 

 

DTP 7500LV/DTP 7500LVR

  • Innowacyjna technologia skanowania drive-thru: Dzięki innowacyjnej technologii skanowania kierowcy nie są poddawani promieniowaniu, dzięki czemu mogą pozostać w swoich pojazdach podczas procesu kontroli, przejeźdzając bezpośrednio przez obszar skanowania (portal rentgenowski), który zapewnia naprawdę wysoką przepustowość i nie utrudnia przepływu ruchu, a przy niskiej emisji promieniowania system może również zapewnić ekranowanie kabiny kierowcy, jeśli jest to wymagane.
  • Mały przestrzeń kontroli: wdrożenie DTP 7500LV wymaga względnie małej powierzchni gruntu bez specjalnych wymagań dotyczących dodatkowej infrastruktury. Obszar na którym odbywa się kontrola nie przekracza 40m x 30m.
  • Mobilny: DTP 7500LV to kompaktowy system, który może być całkowicie zainstalowany i rozpocząć pracę w ciągu 2-3 dni przez dwóch lub trzech operatorów.
  • Promieniowanie bezpieczne dla kierowców, operatorów i osób postronnych: Niska dawka promieniowania w połączeniu ze skutecznym systemem bezpieczeństwa radiologicznego gwarantuje bezpieczeństwo kierowcy pojazdu, osób postronnych i pasażerów na gapę.

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
  • System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
  • Moduł dla operatora
  • Monitor promieniowania
  • Generator dieslowski
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu

 

 

DTP 6000LVM

 

  • Wiele trybów skanowania: W swoim standardowym trybie jazdy DTP 6000LVM skanuje jeden lub więcej nieruchomych pojazdów. W zastosowaniach o wysokiej przepustowości tryb przejazdu umożliwia szybkie skanowanie ładunku i pojazdów przejeżdżających przez wysięgnik.
  • Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie: System zapewnia wysoką rozdzielczość przestrzenną (4 mm), wysoki poziom wykrywalności i czułości kontrastu.
  • Obrazowanie podwójnej energii: System posiada automatyczne kodowanie kolorami dla funkcji separacji materiałów, umożliwiając w ten sposób rozróżnienie materiałów organicznych, nieorganicznych i metalowych. Ta funkcja pomaga operatorowi odróżnić niebezpieczne przedmioty od innych materiałów.
  • Wysoka przepustowość: DTP 6000LVM jest w stanie szybko skanować i sprawdzać zawartość kontenerów i ciężkich ciężarówek (do 40 ciężarówek). Umożliwia skanowanie w jednym skanie prześwitu pojazdu i kontenera - w tym kontenerów „wysokich” załadowanych na standardowe przyczepy.

 

Opcjonalnie:

  • Automatyczny system rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
  • Automatyczny system rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • System UPS
  • Portal radiacyjny
  • Sieć Wi-Fi

 

Mobilne systemy do prześwietlania (CR/DR/HBI)

SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA

Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem firmy VisiConsult X-ray Systems & Solutions GmbH, wiodącego producenta cyfrowych systemów rentgenowskich z ponad 15-letnim doświadczeniem w dostarczaniu przenośnych systemów rentgenowskich do zastosowań związanych z bezpieczeństwem.

W oparciu o setki dostarczonych systemów na całym świecie systemy zapewniają wszechstronne i łatwe w obsłudze oprogramowanie, trwały sprzęt do pracy w każdych warunkach pogodowych oraz pełną integrację z robotami.

Celem nadrzędnym jest dostarczenie operatorom lepszych narzędzi, które są bardziej skuteczne i zapewniają bezpieczniejszą obsługę. Aby to osiągnąć, przyglądamy się prawdziwym problemom, z jakimi zmagają się operatorzy w terenie. Systemy są całkowicie zaprojektowane i wyprodukowane we własnym zakresie, aby zapewnić najwyższą jakość i wydajność we współpracy z wiodącymi specjalistami w tej dziedzinie.

 

VCsecurity oferuje rozwiązanie od operatorów dla operatorów:

  • IED i EOD
  • Siły specjalne
  • Kontrwywiad
  • Służba graniczna
  • Służba celna
  • Bezpieczeństwo VIP

Urządzenia dozymetryczne

SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA

Prześwietlarki ciała (Body Scanner)

SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA

Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie przechodzą przez punkty kontroli bezpieczeństwa, mając nadzieję, że zrobią to tak szybko i wygodnie, jak to możliwe. Aby to umożliwić, firma LINEV Systems wynalazła innowacyjną wszechstronną technologię. Rentgenowskie badanie całego ciała na punktach kontrolnych w więzieniach, lotniskach, przejściach granicznych, masowych przedsięwzięciach i budynkach rządowych lub wszędzie tam, gdzie wymagany jest wysoki poziom bezpieczeństwa. Jedną z najważniejszych zalet tych skanerów jest wykrywanie wszelkiego rodzaju nielegalnych niebezpiecznych substancji (broni, narkotyków, bomb), w tym płynnych materiałów wybuchowych, nawet jeśli są ukryte w ciele człowieka - nie tylko pod ubraniem, ale także w jamach ciała i urządzeniach protetycznych. Możliwości skanerów rentgenowskich całego ciała są znacznie szersze niż zwykłe wykrywacze metali w systemach falowania milimetrowego.

 

Funkcje kluczowe:

  • Ultralekka czteromodułowa konstrukcja
  • Urządzenie w pełni relokowalne
  • Czas jednego skanu: 5 sekund
  • Jakoś obrazu HD
  • System Draguard
  • Oprogramowanie do automatycznego wykrywania zagrożeń SMART „DruGuard”:
  • Algorytmy oprogramowania do automatycznego wyszukiwania i oznaczania leków;
  • Wspomaganie operatora;
  • Kontrola wydajności użytkownika.

 

 

Jakość obrazu SMART „HD”:

  • Obrazy rentgenowskie wysokiej rozdzielczości w zaledwie 5 sekund przy tradycyjnie niskiej dawce (do 0,25 µSv).

 

 

Pierwsze oparte na sztucznej inteligencji oprogramowanie wspomagające automatyczne wykrywanie z klasyfikacją obiektów:

  • Oprogramowanie pokoloruje ubrania w kolorze zielonym.
  • Oprogramowanie pokoloruje obcy obiekt na ciele jako pomarańczowy.
  • Oprogramowanie pokoloruje elementy elektroniczne na płytkach drukowanych jako niebieskie.
  • Oprogramowanie pokoloruje na czerwono gęste potencjalne zagrożenia, takie jak broń.
  • Funkcja AI współpracuje z DruGuard i działa z nim w zgodzie.
  • Raporty o alertach o niedopasowaniu (operator vs. oprogramowanie) oraz możliwość potwierdzenia, kiedy kontrabanda zostanie przechwycona przez szereg rozwijanych okien.
  • Oprogramowanie samouczące się oparte na sztucznej inteligencji „będzie się” uczyć od danych wejściowych od operatorów, administratorów, poprawiając w ten sposób czułość i zmniejszając liczbę fałszywych alarmów

 

 

 

Broszury do pobrania: