Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) to skanery o wysokiej energii zaprojektowane do nieinwazyjnego rentgenu auta, ładunku, kontenerów i towarów. Mogą być stosowane w różnych miejscach kontroli takich jak lotniska, porty morskie, obiekty celne, punkty kontroli ruchu, składnice, centra logistyczne, magazyny i inne obszary, w których wymagana jest całkowita kontrola ładunku.
Wykryj niebezpieczeństwo z systemem rentgenowskim
Ciągły przepływ towarów i materiałów przez przejścia graniczne i porty stanowi duże wyzwanie dla służb bezpieczeństwa. Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) w konfiguracjach stacjonarnych i relokowalnych są zaprojektowane do wykrywania różnego rodzaju ukrytych zagrożeń i kontrabandy, w tym: broni, materiałów wybuchowych, broni masowego rażenia, narkotyków i towarów niezgłoszonych.
Nowoczesny rentgen auta
Dzięki innowacyjnemu projektowi operacji przejazdu pojazd może być prowadzony bezpośrednio przez portal. Co więcej, rentgen samochodu może odbyć się bez skanowania kabiny kierowcy, w wyniku czego proces kontroli nie utrudnia przepływu ruchu. Linia produktów DTP firmy LINEV Systems zapewnia szeroką gamę wysokowydajnych, opłacalnych i niezawodnych rozwiązań, które zagwarantują ochronę przed zagrożeniami i kontrabandą przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu i minimalizacji całkowitych kosztów inspekcji. Systemy mogą pracować w trybie Portalu i Gantry.
W zależności od potrzeby i przeznaczenia jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązanie spełniające wiele kryteriów stawianych przez zamawiającego:
DTP 320
|
DTP 320LV
|
|
|
- Niska dawka dla kierowcy <0,25 μSv na skan
- Maksymalna przepustowość 120 pojazdów na godzinę
- Obraz wysokiej jakości z kodowaniem kolorami
- Gwarancja systemu do 5 lat
Opcjonalnie:
- Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
- Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
- Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
- Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
- Kabina operatora
- Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
- UPS do systemu skanującego
- Monitorowanie promieniowania
|
- Technologia podwójnej energii do dyskryminacji materiałowej
- Bezpieczny dla kierowców
- Wysoka penetracja do 70 mm
- Wysoka przepustowość do 120 pojazdów
Opcjonalnie:
- Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
- Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
- Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
- Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
- Kabina operatora
- Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
- UPS do systemu skanującego
- Monitorowanie promieniowania
- Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
- Generator Diesla
- Brama jezdna
|
DTP 320/200DV
|
- Technologia Dual View. System kontroli samochodu DTP 320 / 200DV zapewnia zdjęcia rentgenowskie skanowanych pojazdów w dwóch rzutach (pionowo w dół i poziomo). Dodatkowa projekcja znacznie poprawia możliwości wykrywania, eliminując „martwe strefy” badanego pojazdu.
- Wysoka penetracja. DTP 320 / 200DV wytwarza wysokiej jakości zdjęcia rentgenowskie badanych obiektów penetrujących 60 mm stali i przy prędkości pojazdu około 7 km / h.
- Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie. Aby zapewnić odpowiednią wykrywalność ukrytych obiektów, DTP 320 / 200DV generuje obrazy z 3% czułością kontrastu, wykrywaniem drutu miedzianego na poziomie 30 AWG (0,25 mm) oraz rozdzielczością przestrzenną 2,0 mm.
- Obrazowanie podwójnej energii. DTP 320 / 200DV ma automatyczne kodowanie kolorami (3 kolory), co umożliwia rozróżnianie materiałów, umożliwiając rozróżnienie między materiałami organicznymi, nieorganicznymi i metalowymi. Ta funkcja pomaga operatorowi wykryć niebezpieczne przedmioty wśród różnych materiałów.
- Dwa tryby skanowania. W trybie „drive-through” kierowca pozostaje w pojeździe podczas procesu skanowania, kierując pojazdem przez portal. W trybie przenośnika kierowca i pasażerowie opuszczają pojazd i jest on przemieszczany przez portal za pomocą mechanizmu przenośnika platformowego.
- Bezpieczeństwo przed promieniowaniem. Dzięki zastosowaniu platformy z mechanizmem przenośnika w skanerze rentgenowskim DTP 320 / 200DV samochody i samochody dostawcze można skanować bez kierowców i pasażerów w środku. W przypadku, gdy kierowca pozostaje w pojeździe (opcja), system zostanie dostosowany w celu zapewnienia niskiej dawki zgodnej ze standardem ANSI 43.17-2009. Odległość między miejscem pracy operatora a systemem wynosi do 150 m.
Opcjonalnie:
- Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
- Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
- Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
- Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
- Kabina operatora
- Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
- UPS do systemu skanującego
- Monitorowanie promieniowania
- Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
- Generator Diesla
- Nieprzerwane zasilanie dla całego systemu
- Zdalna stacja do analizy obrazu
- IRPM (zintegrowany monitor radiacyjny portalu)
- System kontroli wizualnej podwozia (UVSS)
- System przenośnika pojazdów
- Bariery Hoop
|
DTP 7500/200UV
|
|
- DTP 7500 / 200UV to system z podwójną energią: wysokoenergetyczny do skanowania pojazdów do transportu ładunków i niskoenergetyczny do skanowania lekkich pojazdów;
- DTP 7500UV to system z jednym wysokoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania pojazdów transportowych
- DTP 200UV to system z niskoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania lekkich pojazdów.
- Posiada dwa źródła promieniowania
- Rozróżnia materiały dzięki ich liczbie atomowej
- Kompaktowa instalacja
- Prędkość skanowania do 15 km / h
- Wysoka przepustowość
Opcjonalnie:
- Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C;
- System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR);
- System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR);
- Moduł dla operatora;
- Monitor promieniowania;
- Generator dieslowski;
- Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
|
DTP 7500LV/DTP 7500LVR
|
|
|
- Innowacyjna technologia skanowania drive-thru: Dzięki innowacyjnej technologii skanowania kierowcy nie są poddawani promieniowaniu, dzięki czemu mogą pozostać w swoich pojazdach podczas procesu kontroli, przejeźdzając bezpośrednio przez obszar skanowania (portal rentgenowski), który zapewnia naprawdę wysoką przepustowość i nie utrudnia przepływu ruchu, a przy niskiej emisji promieniowania system może również zapewnić ekranowanie kabiny kierowcy, jeśli jest to wymagane.
- Mały przestrzeń kontroli: wdrożenie DTP 7500LV wymaga względnie małej powierzchni gruntu bez specjalnych wymagań dotyczących dodatkowej infrastruktury. Obszar na którym odbywa się kontrola nie przekracza 40m x 30m.
- Mobilny: DTP 7500LV to kompaktowy system, który może być całkowicie zainstalowany i rozpocząć pracę w ciągu 2-3 dni przez dwóch lub trzech operatorów.
- Promieniowanie bezpieczne dla kierowców, operatorów i osób postronnych: Niska dawka promieniowania w połączeniu ze skutecznym systemem bezpieczeństwa radiologicznego gwarantuje bezpieczeństwo kierowcy pojazdu, osób postronnych i pasażerów na gapę.
Opcjonalnie:
- Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
- System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
- System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
- Moduł dla operatora
- Monitor promieniowania
- Generator dieslowski
- Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
|
DTP 6000LVM
|
|
- Wiele trybów skanowania: w swoim standardowym trybie jazdy DTP 6000LVM skanuje jeden lub więcej nieruchomych pojazdów. W zastosowaniach o wysokiej przepustowości tryb przejazdu umożliwia szybkie skanowanie ładunku i pojazdów przejeżdżających przez wysięgnik.
- Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie: system zapewnia wysoką rozdzielczość przestrzenną (4 mm), wysoki poziom wykrywalności i czułości kontrastu.
- Obrazowanie podwójnej energii: system posiada automatyczne kodowanie kolorami dla funkcji separacji materiałów, umożliwiając w ten sposób rozróżnienie materiałów organicznych, nieorganicznych i metalowych. Ta funkcja pomaga operatorowi odróżnić niebezpieczne przedmioty od innych materiałów.
- Wysoka przepustowość: DTP 6000LVM jest w stanie szybko skanować i sprawdzać zawartość kontenerów i ciężkich ciężarówek (do 40 pojazdów). Umożliwia skanowanie w jednym skanie prześwitu pojazdu i kontenera - w tym kontenerów „wysokich” załadowanych na standardowe przyczepy.
Opcjonalnie:
- Automatyczny system rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
- Automatyczny system rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
- Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
- System UPS
- Portal radiacyjny
- Sieć Wi-Fi
|