+48 58 620 63 34
Bezpieczeństwo

Systemy bezpieczeństwa

Systemy do prześwietlania pojazdów, kontenerów i innych gabarytów

SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA

 

Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) to skanery o wysokiej energii zaprojektowane do nieinwazyjnej kontroli pojazdów, ładunku, kontenerów i towarów. Mogą być stosowane w różnych miejscach kontroli takich jak lotniska, porty morskie, obiekty celne, punkty kontroli ruchu, składnice, centra logistyczne, magazyny i inne miejsca w których wymagana jest całkowita kontrola ładunku.

Ciągły przepływ towarów i materiałów przez przejścia graniczne i porty stanowi duże wyzwanie dla służb bezpieczeństwa. Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) w konfiguracjach stacjonarnych i relokowalnych są zaprojektowane do wykrywania różnego rodzaju ukrytych zagrożeń i kontrabandy, w tym: broni, materiałów wybuchowych, broni masowego rażenia, narkotyków i towarów niezgłoszonych.

Dzięki innowacyjnemu projektowi operacji przejazdu pojazd może być prowadzony bezpośrednio przez portal. Co więcej, pojazd można skanować bez skanowania kabiny kierowcy, w wyniku czego proces kontroli nie utrudnia przepływu ruchu. Linia produktów DTP firmy ADANI zapewnia szeroką gamę wysokowydajnych, opłacalnych i niezawodnych rozwiązań, które zagwarantują ochronę przed zagrożeniami i kontrabandą przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu i minimalizacji całkowitych kosztów inspekcji. Systemy mogą pracować w trybie Portalu i Gantry.

W zależności od potrzeby i przeznaczenia jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązanie spełniające wiele kryteriów stawianych przez zamawiającego:

 

DTP200LV

DTP200R

  • Technologia przejazdu zapewnia szybką kontrolę i minimalizację
    negatywnego wpływu na przepływ ruchu (120 pojazdów na godzinę)
  • Spełnia normę ANSI 43.17.2009
  • Elastyczność sprzętowa pozwala na wykorzystanie systemu jako
    ukrytego rozwiązania
  • Możliwość integracji oprogramowania
  • Kompatybilny z wieloma ekranami i zdalnym przeglądaniem

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • System autonomiczny
  • Technologia drive-thru
  • Wysoka przepustowość
  • Wysoka penetracja
  • Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie
  • Obrazowanie podwójnej energii
  • Bezpieczeństwo przed promieniowaniem

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania

  

 
   

 

 

DTP 320

DTP 320LV

  • Niska dawka dla kierowcy <0,25 μSv na skan
  • Maksymalna przepustowość 120 pojazdów na godzinę
  • Obraz wysokiej jakości z kodowaniem kolorami
  • Gwarancja systemu do 5 lat

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Technologia podwójnej energii do dyskryminacji materiałowej
  • Bezpieczny dla kierowców
  • Wysoka penetracja do 70 mm
  • Wysoka przepustowość do 120 pojazdów

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
  • Generator Diesla
  • Brama jezdna

 

 

DTP 320/200DV

  • Technologia Dual View. System kontroli samochodu DTP 320 / 200DV zapewnia zdjęcia rentgenowskie skanowanych pojazdów w dwóch rzutach (pionowo w dół i poziomo). Dodatkowa projekcja znacznie poprawia możliwości wykrywania, eliminując „martwe strefy” badanego pojazdu.
  • Wysoka penetracja. DTP 320 / 200DV wytwarza wysokiej jakości zdjęcia rentgenowskie badanych obiektów penetrujących 60 mm stali i przy prędkości pojazdu około 7 km / h.
  • Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie. Aby zapewnić odpowiednią wykrywalność ukrytych obiektów, DTP 320 / 200DV generuje obrazy z 3% czułością kontrastu, wykrywaniem drutu miedzianego na poziomie 30 AWG (0,25 mm) oraz rozdzielczością przestrzenną 2,0 mm.
  • Obrazowanie podwójnej energii. DTP 320 / 200DV ma automatyczne kodowanie kolorami (3 kolory), co umożliwia rozróżnianie materiałów, umożliwiając rozróżnienie między materiałami organicznymi, nieorganicznymi i metalowymi. Ta funkcja pomaga operatorowi wykryć niebezpieczne przedmioty wśród różnych materiałów.
  • Dwa tryby skanowania. W trybie „drive-through” kierowca pozostaje w pojeździe podczas procesu skanowania, kierując pojazdem przez portal. W trybie przenośnika kierowca i pasażerowie opuszczają pojazd i jest on przemieszczany przez portal za pomocą mechanizmu przenośnika platformowego.
  • Bezpieczeństwo przed promieniowaniem. Dzięki zastosowaniu platformy z mechanizmem przenośnika w skanerze rentgenowskim DTP 320 / 200DV samochody i samochody dostawcze można skanować bez kierowców i pasażerów w środku. W przypadku, gdy kierowca pozostaje w pojeździe (opcja), system zostanie dostosowany w celu zapewnienia niskiej dawki zgodnej ze standardem ANSI 43.17-2009. Odległość między miejscem pracy operatora a systemem wynosi do 150 m.

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
  • Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
  • Kabina operatora
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • UPS do systemu skanującego
  • Monitorowanie promieniowania
  • Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
  • Generator Diesla
  • nieprzerwane zasilanie dla całego systemu
  • Zdalna stacja do analizy obrazu
  • IRPM (zintegrowany monitor radiacyjny portalu)
  • System kontroli wizualnej podwozia (UVSS)
  • System przenośnika pojazdów
  • Bariery Hoop

 

 

DTP 7500/200UV

  • DTP 7500 / 200UV to system z podwójną energią: wysokoenergetyczny do skanowania pojazdów do transportu ładunków i niskoenergetyczny do skanowania lekkich pojazdów;
  • DTP 7500UV to system z jednym wysokoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania pojazdów transportowych
  • DTP 200UV to system z niskoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania lekkich pojazdów.
  • Dwa źródła promieniowania
  • Rozróżnianie materiałów dzięki ich liczbie atomowej
  • Kompaktowa instalacja
  • Prędkość skanowania do 15 km / h
  • Wysoka przepustowość

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C;
  • System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR);
  • System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR);
  • Moduł dla operatora;
  • Monitor promieniowania;
  • Generator dieslowski;
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu

 

 

DTP 7500LV/DTP 7500LVR

  • Innowacyjna technologia skanowania drive-thru: Dzięki innowacyjnej technologii skanowania kierowcy nie są poddawani promieniowaniu, dzięki czemu mogą pozostać w swoich pojazdach podczas procesu kontroli, przejeźdzając bezpośrednio przez obszar skanowania (portal rentgenowski), który zapewnia naprawdę wysoką przepustowość i nie utrudnia przepływu ruchu, a przy niskiej emisji promieniowania system może również zapewnić ekranowanie kabiny kierowcy, jeśli jest to wymagane.
  • Mały przestrzeń kontroli: wdrożenie DTP 7500LV wymaga względnie małej powierzchni gruntu bez specjalnych wymagań dotyczących dodatkowej infrastruktury. Obszar na którym odbywa się kontrola nie przekracza 40m x 30m.
  • Mobilny: DTP 7500LV to kompaktowy system, który może być całkowicie zainstalowany i rozpocząć pracę w ciągu 2-3 dni przez dwóch lub trzech operatorów.
  • Promieniowanie bezpieczne dla kierowców, operatorów i osób postronnych: Niska dawka promieniowania w połączeniu ze skutecznym systemem bezpieczeństwa radiologicznego gwarantuje bezpieczeństwo kierowcy pojazdu, osób postronnych i pasażerów na gapę.

 

Opcjonalnie:

  • Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
  • System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
  • System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
  • Moduł dla operatora
  • Monitor promieniowania
  • Generator dieslowski
  • Zdalna stacja robocza do analizy obrazu

 

 

DTP 6000LVM

 

  • Wiele trybów skanowania: W swoim standardowym trybie jazdy DTP 6000LVM skanuje jeden lub więcej nieruchomych pojazdów. W zastosowaniach o wysokiej przepustowości tryb przejazdu umożliwia szybkie skanowanie ładunku i pojazdów przejeżdżających przez wysięgnik.
  • Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie: System zapewnia wysoką rozdzielczość przestrzenną (4 mm), wysoki poziom wykrywalności i czułości kontrastu.
  • Obrazowanie podwójnej energii: System posiada automatyczne kodowanie kolorami dla funkcji separacji materiałów, umożliwiając w ten sposób rozróżnienie materiałów organicznych, nieorganicznych i metalowych. Ta funkcja pomaga operatorowi odróżnić niebezpieczne przedmioty od innych materiałów.
  • Wysoka przepustowość: DTP 6000LVM jest w stanie szybko skanować i sprawdzać zawartość kontenerów i ciężkich ciężarówek (do 40 ciężarówek). Umożliwia skanowanie w jednym skanie prześwitu pojazdu i kontenera - w tym kontenerów „wysokich” załadowanych na standardowe przyczepy.

 

Opcjonalnie:

  • Automatyczny system rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
  • Automatyczny system rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
  • Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
  • System UPS
  • Portal radiacyjny
  • Sieć Wi-Fi

 

 

Broszury do pobrania: