Systemy do prześwietlania pojazdów, kontenerów i innych gabarytów
SKRÓCONY OPIS URZĄDZENIA
Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) to skanery o wysokiej energii zaprojektowane do nieinwazyjnej kontroli pojazdów, ładunku, kontenerów i towarów. Mogą być stosowane w różnych miejscach kontroli takich jak lotniska, porty morskie, obiekty celne, punkty kontroli ruchu, składnice, centra logistyczne, magazyny i inne miejsca w których wymagana jest całkowita kontrola ładunku.
Ciągły przepływ towarów i materiałów przez przejścia graniczne i porty stanowi duże wyzwanie dla służb bezpieczeństwa. Systemy rentgenowskie Drive-Through Portal (DTP) w konfiguracjach stacjonarnych i relokowalnych są zaprojektowane do wykrywania różnego rodzaju ukrytych zagrożeń i kontrabandy, w tym: broni, materiałów wybuchowych, broni masowego rażenia, narkotyków i towarów niezgłoszonych.
Dzięki innowacyjnemu projektowi operacji przejazdu pojazd może być prowadzony bezpośrednio przez portal. Co więcej, pojazd można skanować bez skanowania kabiny kierowcy, w wyniku czego proces kontroli nie utrudnia przepływu ruchu. Linia produktów DTP firmy ADANI zapewnia szeroką gamę wysokowydajnych, opłacalnych i niezawodnych rozwiązań, które zagwarantują ochronę przed zagrożeniami i kontrabandą przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu i minimalizacji całkowitych kosztów inspekcji. Systemy mogą pracować w trybie Portalu i Gantry.
W zależności od potrzeby i przeznaczenia jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązanie spełniające wiele kryteriów stawianych przez zamawiającego:
DTP200LV
DTP200R
Technologia przejazdu zapewnia szybką kontrolę i minimalizację negatywnego wpływu na przepływ ruchu (120 pojazdów na godzinę)
Spełnia normę ANSI 43.17.2009
Elastyczność sprzętowa pozwala na wykorzystanie systemu jako ukrytego rozwiązania
Możliwość integracji oprogramowania
Kompatybilny z wieloma ekranami i zdalnym przeglądaniem
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
Kabina operatora
Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
UPS do systemu skanującego
Monitorowanie promieniowania
System autonomiczny
Technologia drive-thru
Wysoka przepustowość
Wysoka penetracja
Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie
Obrazowanie podwójnej energii
Bezpieczeństwo przed promieniowaniem
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
Kabina operatora
Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
UPS do systemu skanującego
Monitorowanie promieniowania
DTP 320
DTP 320LV
Niska dawka dla kierowcy <0,25 μSv na skan
Maksymalna przepustowość 120 pojazdów na godzinę
Obraz wysokiej jakości z kodowaniem kolorami
Gwarancja systemu do 5 lat
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
Kabina operatora
Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
UPS do systemu skanującego
Monitorowanie promieniowania
Technologia podwójnej energii do dyskryminacji materiałowej
Bezpieczny dla kierowców
Wysoka penetracja do 70 mm
Wysoka przepustowość do 120 pojazdów
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
Kabina operatora
Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
UPS do systemu skanującego
Monitorowanie promieniowania
Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
Generator Diesla
Brama jezdna
DTP 320/200DV
Technologia Dual View. System kontroli samochodu DTP 320 / 200DV zapewnia zdjęcia rentgenowskie skanowanych pojazdów w dwóch rzutach (pionowo w dół i poziomo). Dodatkowa projekcja znacznie poprawia możliwości wykrywania, eliminując „martwe strefy” badanego pojazdu.
Wysoka penetracja. DTP 320 / 200DV wytwarza wysokiej jakości zdjęcia rentgenowskie badanych obiektów penetrujących 60 mm stali i przy prędkości pojazdu około 7 km / h.
Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie. Aby zapewnić odpowiednią wykrywalność ukrytych obiektów, DTP 320 / 200DV generuje obrazy z 3% czułością kontrastu, wykrywaniem drutu miedzianego na poziomie 30 AWG (0,25 mm) oraz rozdzielczością przestrzenną 2,0 mm.
Obrazowanie podwójnej energii. DTP 320 / 200DV ma automatyczne kodowanie kolorami (3 kolory), co umożliwia rozróżnianie materiałów, umożliwiając rozróżnienie między materiałami organicznymi, nieorganicznymi i metalowymi. Ta funkcja pomaga operatorowi wykryć niebezpieczne przedmioty wśród różnych materiałów.
Dwa tryby skanowania. W trybie „drive-through” kierowca pozostaje w pojeździe podczas procesu skanowania, kierując pojazdem przez portal. W trybie przenośnika kierowca i pasażerowie opuszczają pojazd i jest on przemieszczany przez portal za pomocą mechanizmu przenośnika platformowego.
Bezpieczeństwo przed promieniowaniem. Dzięki zastosowaniu platformy z mechanizmem przenośnika w skanerze rentgenowskim DTP 320 / 200DV samochody i samochody dostawcze można skanować bez kierowców i pasażerów w środku. W przypadku, gdy kierowca pozostaje w pojeździe (opcja), system zostanie dostosowany w celu zapewnienia niskiej dawki zgodnej ze standardem ANSI 43.17-2009. Odległość między miejscem pracy operatora a systemem wynosi do 150 m.
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
Automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych
Zintegrowana kamera identyfikacyjna kierowcy
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
Kabina operatora
Bariery ograniczające dostęp w podczerwieni
UPS do systemu skanującego
Monitorowanie promieniowania
Zdalne miejsce pracy dla operatora obrazu
Generator Diesla
nieprzerwane zasilanie dla całego systemu
Zdalna stacja do analizy obrazu
IRPM (zintegrowany monitor radiacyjny portalu)
System kontroli wizualnej podwozia (UVSS)
System przenośnika pojazdów
Bariery Hoop
DTP 7500/200UV
DTP 7500 / 200UV to system z podwójną energią: wysokoenergetyczny do skanowania pojazdów do transportu ładunków i niskoenergetyczny do skanowania lekkich pojazdów;
DTP 7500UV to system z jednym wysokoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania pojazdów transportowych
DTP 200UV to system z niskoenergetycznym źródłem promieniowania do skanowania lekkich pojazdów.
Dwa źródła promieniowania
Rozróżnianie materiałów dzięki ich liczbie atomowej
Kompaktowa instalacja
Prędkość skanowania do 15 km / h
Wysoka przepustowość
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C;
System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR);
System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR);
Moduł dla operatora;
Monitor promieniowania;
Generator dieslowski;
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
DTP 7500LV/DTP 7500LVR
Innowacyjna technologia skanowania drive-thru: Dzięki innowacyjnej technologii skanowania kierowcy nie są poddawani promieniowaniu, dzięki czemu mogą pozostać w swoich pojazdach podczas procesu kontroli, przejeźdzając bezpośrednio przez obszar skanowania (portal rentgenowski), który zapewnia naprawdę wysoką przepustowość i nie utrudnia przepływu ruchu, a przy niskiej emisji promieniowania system może również zapewnić ekranowanie kabiny kierowcy, jeśli jest to wymagane.
Mały przestrzeń kontroli: wdrożenie DTP 7500LV wymaga względnie małej powierzchni gruntu bez specjalnych wymagań dotyczących dodatkowej infrastruktury. Obszar na którym odbywa się kontrola nie przekracza 40m x 30m.
Mobilny: DTP 7500LV to kompaktowy system, który może być całkowicie zainstalowany i rozpocząć pracę w ciągu 2-3 dni przez dwóch lub trzech operatorów.
Promieniowanie bezpieczne dla kierowców, operatorów i osób postronnych: Niska dawka promieniowania w połączeniu ze skutecznym systemem bezpieczeństwa radiologicznego gwarantuje bezpieczeństwo kierowcy pojazdu, osób postronnych i pasażerów na gapę.
Opcjonalnie:
Pakiet pogodowy -30 ° C… + 55 ° C
System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
System automatycznego rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)
Moduł dla operatora
Monitor promieniowania
Generator dieslowski
Zdalna stacja robocza do analizy obrazu
DTP 6000LVM
Wiele trybów skanowania: W swoim standardowym trybie jazdy DTP 6000LVM skanuje jeden lub więcej nieruchomych pojazdów. W zastosowaniach o wysokiej przepustowości tryb przejazdu umożliwia szybkie skanowanie ładunku i pojazdów przejeżdżających przez wysięgnik.
Wysokiej jakości obrazy rentgenowskie: System zapewnia wysoką rozdzielczość przestrzenną (4 mm), wysoki poziom wykrywalności i czułości kontrastu.
Obrazowanie podwójnej energii: System posiada automatyczne kodowanie kolorami dla funkcji separacji materiałów, umożliwiając w ten sposób rozróżnienie materiałów organicznych, nieorganicznych i metalowych. Ta funkcja pomaga operatorowi odróżnić niebezpieczne przedmioty od innych materiałów.
Wysoka przepustowość: DTP 6000LVM jest w stanie szybko skanować i sprawdzać zawartość kontenerów i ciężkich ciężarówek (do 40 ciężarówek). Umożliwia skanowanie w jednym skanie prześwitu pojazdu i kontenera - w tym kontenerów „wysokich” załadowanych na standardowe przyczepy.
Opcjonalnie:
Automatyczny system rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR)
Automatyczny system rozpoznawania kodu kontenera (ACCR)